top of page

Horeca House

Kas mes.

Susipažinkim.

Martynas - HoReCa srities asas, Silvija eilę metų žongliruoja integruotos komunikacijos lauke.

 

Apjungėm šias dvi sritis, savo know-how ir voilà: taip gimė ši agentūra, padedanti maisto ir gėrimų prekių ženklams, restoranams ir barams tapti matomiems ir arčiau žmonių širdžių.

SILVIJA PAUKŠTĖ

Gerą dešimtmetį Silvija dirbo didžiausiuose naujienų portaluose bei puikiai žinomose komunikacijos agentūrose su įvairiausio kalibro klientais: nuo didžiausių parduotuvių, vaistinių, prekybos ir pramogų centrų, teisės įmonių iki gėrimų tiekėjų ir alaus gamintojų. Tai ją išmokė pajausti kiekvieną klientą ir išpildyti jo lūkesčius.

 

Silvija puikiai išmano ne tik tradicinio PR vingrius ir subtilybes, tačiau ir socialinių medijų bei influencerių marketingą.

MM2.jpg
MM3.jpg

Martynas Paukštys

Martynas turi sukaupęs 15 metų patirties HoReCa srityje. Per savo karjerą Martynas dirbo su vienais populiariausių pasaulyje prekės ženklais, tokiais kaip: Bacardi, Grey Goose, Bombay Sapphire, Cointreau, The Botanist, Patron, Dewar’s, Jura, Martini, St. Germain, Remy - Martin, Mount Gay, Metaxa. Martynas puikiai išmano tiek naujų prekės ženklų įvedimą į HoReCą rinką, tiek jau  egzistuojančių ženklų žinomumo skatinimo strategiją. Martyno sukaupta patirtis, nuolatinis domėjimasis gėrimų pasaulio tendencijomis bei inovatyvios idėjos, šiems prekės ženklams padėjo tapti dar labiau matomiems ir atpažįstamiems Lietuvoje.

 

Daugiau nei 1000! Tiek gėrimų ir aptarnavimo mokymų Martynas yra atlikęs per savo karjerą. Jis puikiai sugeba sukauptas žinias pritaikant praktinius mokymus perduoti kitiems.

icons8-rosemary-50.png
bottom of page